2011. március 1., kedd

Vera és Réka beszél a Főgáz elleni mérkőzésről (II.)

Rózsa Vera
A játék közben nem tűnt gyorsabbnak a mérkőzés, mint bármelyik másik. Szerintem sokszor gyorsabban is felvihettük volna a labdát, és a támadásainkat is építhettük volna gyorsabban. Talán védekezésben történt előrelépés, de nagyon sokat számított, hogy Böbe nagyon jól elkapta a fonalat. A saját teljesítményemmel nem igazán vagyok elégedett, többet várok magamtól.


Herczeg Réka
A meccs elején nem gondoltam, hogy szoros eredmény születhet a végére. Elég rosszul kezdtünk, nem tudtunk gólokat lőni és a védekezés sem állt össze. Egy 10-15 perc után kezdtünk el úgy játszani, ahogy kell. A védekezésünk is összeállt, a kapuban pedig Böbe fantasztikusan védett. A kivédekezett támadások után pedig nagyobb sikerrel tudtuk befejezni az akcióinkat.
A kezdéskor nem kaptam el a fonalat sem támadásban, sem védekezésben. Az első 10 perc után le is cserélt az edző, ami szerencsére nagyon jót tett. Annának is jól ment szerencsére, én pedig újult erővel térhettem vissza. Így a 2. félidőben sokkal jobban ment a játék és betörésekből és átlövésből tudtam gólokkal segíteni a csapatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...