2011. október 24., hétfő

Már túl a műtéten

Felső Anna a KNKSE játékosa szívkatéteres műtéten esett át a múlt héten. A csapat nagyon szurkolt, hogy minden rendben legyen. Az orvosok precizitásának köszönhetően Anna jól van. A KNKSE facebookján beszélgettünk vele.


Hogyan kezdődött?
Többször nyugalmi állapotban is azt éreztem, hogy egyre szaporábban vert a szívem, és ez egyre gyakrabban jött elő. Megtudtam, hogy ez egy sima szívritmus zavar csak mivel sportolok mindenkeppen meg kellett csinálni, mert különben elvettek volna a sportorvosimat, vagyis nem sportolhattam volna tovább.


Hogyan élted meg a műtétet?
Nem volt olyan fájdalommentes, mint ahogy a doki leírták, sőt! Kaptam a combomba egy helyi érzéstelenítőt, majd a vénán keresztül felszúrtak 3 csövet a szívemig, amivel megkeresték azt az eret, ami a panaszokat okozta. Majd kiégették. Kb. 1 órás műtét volt.

A múlt héten végig pihentél, mikor enged az orvos aktívabban mozogni?
A héten azért nem edzhettem, mert nagyon nehezen állt el a vérzés a combomban. Ma már csak annyi bajom van, hogy kicsit még fáj a mellkasom és a combom ahol megszúrtak.
Hétfőn megyek vissza. Mindenképpen szeretnék teljes munkát végezni, de majd meglátjuk, hogy reagál a szervezetem.  Azt mondták súlyokkal ne dolgozzak, mert elindulhat a vérzés.


Korsós Miklós, Anna edzője:
Anna igazi sportember, neki mindene a kézilabda. Mikor tudomást szereztem erről a problémáról, megijedtem. Megbeszéltük, hogy a műtétig csökkentett munkát végezhet és mérkőzésen is nagyon figyelünk rá és ebben a csapat is segít. Örülünk, hogy sikeresen túl van a beavatkozáson. Edzésre már jelentkezett, de orvosi vélemény alapján kezdjük meg a fokozatos terhelést. Reméljük és tudjuk, hogy Anna mindent megtesz, hogy újra a pályán küzdjön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...