2011. március 23., szerda

Riport Dorkával

Mogyoró Zsanett riportja (KNKSE - Református Gimnázium)

Az eddig megjelent híradásokból is kitűnt, hogy a most vasárnap lezajlott Gyula - KNKSE bajnoki találkozó nem egy szokványos mérkőzés volt. Tán a gyulaiak tétje miatt igen indulatos nézőtéri beszólások zengtek a levegőbe, a pályán pedig kemény, olykor igen durva játékstílus uralta a hazaiak csapatmunkáját. A bíróknak sem volt könnyű dolguk, mert ebben az igen feszült légkörben fújták a sípot.
A gyulai mérkőzés után, a meccs egyik gólkirálynőjével, Korsós Dorinával beszélgettünk.

- A mérkőzés egyik ominózus pillanata volt, mikor piros lapot kaptál. Pontosan mi történt, hogy kiállítással büntettek?
- A labdát eladtam, majd visszafutottam az induló emberhez, aki a 9-es vonalon utolértem. El akartam ütni a labdát a játékos kezéből, mikor épp ziccer helyzetben került. Ekkor elé álltam, ő feldobta magát és megkarmolt. Nem okoztam sérülést. De a bíró úgy ítélte szabálytalan voltam ezért kaptam a piros lapot. Mikor lesétáltam a pályáról utánam kiabálta a játékos, hogy „Kicsinállak”, ezért 2 percet kapott.

- Hogyan értékelnéd a mérkőzést, és magadat? Úgy érzed mindent meg tettél, amit csak lehetett?
- Talán a végén elkapkodtam a játékomat. Sok lehetőséget nem mertem elvállalni, úgy gondoltam másnak most jobban megy, mint nekem.
Véleményem szerint a bírók elfogultak voltak. Elég érdekesnek találtam, hogy míg az ellenfél oldaláról értek minket bántó kifejezések, mi kaptuk érte a figyelmeztetést, ugyanígy a sérülések esetében, a bírók mindig szóvá tették, hogy ne színészkedjünk. Folyamatosan harcolnunk kellett, és vagy adtak pontot, vagy nem. A gyulaiak vágtak ütöttek, talán a meccs végére ezért is kaphattam fel a vizet.

- Egymás után háromszor találtál be a Gyula kapujába, de a bírók egyet sem adtak meg. Mi lehetett az oka?
- Arra fogták, elléptem. De ilyenről szó sem volt. Talán félhettek, hogy előnybe kerülünk, és meggyengülne a hazai csapat. Nem lehet tudni.

- A gyulaiak szurkolótábora mind agresszivitásban, mind sértő szavakban hangot adtak véleményüknek. Hogy kezelitek az ilyen helyzeteket?
- A pályán kívüli történéseket teljesen kizárjuk. Meg próbálunk nem észlelni semmit, csak a játékra, a csapattársainkra és önmagunkra összpontosítani. Sokszor ugyan megtörténik, mint tapasztalhattuk ezen a meccsen is, hogy a pályán játékban lévőktől is durva szavakat kapunk. Ez ellen tenni nem tudunk. Nem kell tudomást venni róla.

- Meghívást kapták a válogatottba. Hogyan fog lezajlani az erre való felkészülés? Mire számítotok?
- Hétfőn (márc.21.) reggel 8 órakor indulunk Mosonszolnokra. Rengeteg edzés előzi meg az EB-t. Délelőtt és délután is edzőmeccseket játszunk, pl.: az osztrák ifi csapattal. Majd szerdán Pestre megyünk edzeni. A legjobb formámat kell hoznom. Csütörtökön 7 órakor Berlinbe indulunk busszal, ezt követően pedig az Eb-re Lengyelországba.  Itt a 4 legjobb csapat fog megmérkőzni egymással, Prágában, júniusban. Arra számítunk, hogy ebből a négyesből elsőkként kerülünk ki, de bármi megtörténhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...